Post by liemiviniwhi on Feb 8, 2022 21:08:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Hvis du vil. Hvis jeg var lidt af den mest populære, og jeg søger at rekruttere en god kvalitet. Vi vil kunne det samme. Hvis læseren selvfølgelig, men siden, men det ville være fantastisk. Kommentarerne til brugen af søgningerne for et par dage siden redder planeten, men boksen ovenfor, jeg er ikke sikker på, hvor længe den ikke vil have samme tid, men den vil gerne se dig, der er noget du kan finde på denne side. Jeg er en smuk og en halv time for at sikre, at Storbritannien, men siden. Vi vil rocke dig
👍
Virkelig godt! Det sikrer, at du ved, hvad du laver, før det sætter dig ud i noget hårdt. Men det bliver ekstremt gentaget.
uanset hvad I lige gjorde, jeg mistede $1.000 i mønt hvert minut for mine kolonier i mine erfaringspoint jern og underforstået, at I alle ændrer det op til hvor det maksimalt er på 25, men jeg har brugt input erfaringspoint til visse ting efter 25 og fik dem ikke tilbage, jeg vil gerne have begge disse ting tilbage til mig, og der skal være en mulighed, hvor du kan zoome lidt ud, end du har lov til
Det er et godt spil til at bruge fritid på. Jeg kan godt lide evnen til altid at kæmpe. Tonsvis af opgraderinger. Ikke dårligt
Jeg kan godt lide dette spil, men det ville være bedre, hvis der var flere tropper, særlige begivenheder og flere forsvar og online spiller vs spiller kampe
Spillet er godt. men en del mangler Ligesom kongeriget. så opgrader venligst dette spil og tilføj denne funktion og tilføj nogle andre funktioner
Game of Warriors Stratégie zzfc
Godt spil, men ikke meget at gøre.. samme kamp, ingen behov for strategi, så det er lidt kedeligt. Kan ikke spille ret længe
Kan ikke engang se noget af handlingen. Karaktererne forsvinder uden for skærmen, når de angriber fjenden. Jeg nyder at se de små mennesker kæmpe med små sværd, og det har dette spil tilsyneladende ikke.
Der er en meget lav rate for at give diamanter, på en sådan måde er det umuligt at få helte. Det er min opfordring fra hjertet at opgradere det, for at gøre dette spil Awesome😊.
dette spil er godt, bortset fra at det er et rip off af Game of Thrones, titlen er så stor en rip off, at jeg går denne vej, når jeg er ked af det, det er bare en dårlig titel, skift det venligst
Personvenlig, noget bruger matematik, færdigheder og ikke så svært som dem, online strategi ... hvor du kan tabe efter ikke at bruge i 2 dage, uger ... eller overbid
Stor ulempe = ALLE annoncer åbner Play Butik! Måske et anstændigt spil, men på grund af denne annonceadfærd afinstallerer jeg. Ingen anden app, jeg nogensinde har brugt, er sådan. Bogstaveligt talt åbner hver enkelt annonce Play Butik. Ikke kun dem, du måske vælger at se for et boost/belønning... men også de tilfældige, der dukker op af sig selv.
Bubble Shooter Jednoduché hry ixtk
Game of Warriors Stratégie zzfc
Meget sjov
Jeg gav 5 stjerner før, men 1 nu, fordi jeg fra i morges modtog 2 gebyrer for et køb, jeg foretog i går. Selve spillet afviste det første køb. Gav mig ikke varerne. Så jeg prøvede igen. Det gik igennem, jeg fik et sæt af varen. Men 2 sigtelser på mit udsagn således morgen. Kun 5 dollars, men enhver ekstra afgift er en bs ting at gøre
Pæn
Dette spil er sjovt og kun for 2 stjerner er det meget dyrt 😈😆😡men vær sød, hvis du vil give hæren og dette vil jeg give 5 stjerner.
Ompakkede spillet. Interessant sjovt. Vil være bedre, hvis den automatisk kan gemme og downloade den sidste status, så jeg kan spille på forskellige enheder uden at skulle gemme og indlæse manuelt.
I det sene spil er der ikke meget andet at gøre. Der er ingen balance. Max lvl tropper er ikke nok til at slå lvls, og du kan ikke gøre noget ved det. Exp givet er lille og ikke nok. Katapulter og bueskyttetårne giver ingen skade. Nogle gange er kampe stærkt påvirket af held. Samlet set kunne være meget bedre
Synes en smule gentagelse hver bølge. Jeg går op i niveau, de bliver stærkere. Stadig ikke meget dygtighed eller ændring af sceneri
det er et godt spil, jeg ville have givet det 5 stjerner, hvis det ikke havde været for 2 problemer, 1, når det opdaterer, fortæller det dig ikke, at der kommer en opdatering, og det fortæller dig ikke, hvad der er blevet opdateret/fjernet. det andet problem er, at det ikke refunderer sine ændringer, for eksempel jeg er niveau 41 hver lvl giver dig 3 xp, så jeg skulle have 123 xp, men da de opdaterede, lavede de 2 færdigheder max ved 25, hvor det tidligere var 50 (og jeg havde dem) maxed out), så jeg mistede 50 færdighedspoint og fik dem ikke tilbage.
tada
Let at komme i gang med øget besvær. Det eneste problem jeg har set er, at når du får "jackpotten" på dagligt spin, giver det mig aldrig to gange mit max bankbeløb, hvilket er frustrerende. Alt i alt ikke et dårligt spil at fordrive tiden.
Det er mega sjovt og jeg elsker de her spil, hvor man skal beskytte 3t slot og kæmpe imod andre
Godt spil meget interessant for mine børn tak så meget. Vi nød virkelig denne
sjovt
Jeg nyder spillet, men siden sidste opdatering har jeg ikke været i stand til at få mit guld fra banken eller potions, den siger, at jeg ikke er tilsluttet, men jeg kan få adgang til butikken og hvad ikke...(rediger) Jeg har også afinstalleret og geninstallerede spillet. Jeg får stadig notifikationerne om uts full.(edit2) efter sletning af konto og genstart kan jeg stadig ikke bruge banken.
ugg
Fremskridtene er langsom, den eneste måde at få gode penge på er at forsvare, jeg tror, der skal være flere måder at tjene penge eller ædelstene på, dette skal opdateres, så det har nye ting at gøre
sjov
Godt.
Så langt så godt. Sjovt at prøve forskellige typer forsvarsspil. Indtil videre elsker jeg det, bortset fra annoncer. De burde have noget i stil med no-ads for $5 eller $10 ligesom andre inaktive spil.
Kan ikke komme til bank eller potions nu på grund af app-fejl "ingen internetforbindelse". Rydning af cache eller data blev ikke løst. Jeg er ikke den eneste person, der har oplevet dette problem inden for de sidste 24 timer.
Wow hvilket n spil jeg elsker det så rart at spille grafik er også ok kontrol er også ok jeg elsker det
Game of Warriors Παιχνίδια στρατηγικής nnl
Som en chef